Zpracování dat a správa databází

V oblasti Direct marketingu je podstatnou částí činnosti příprava adresních dat do formy použitelné pro laserový tisk – personalizaci.

Pro setřídění adres a obohacení o informace potřebné pro správné svazkování zásilek podle požadavků České pošty používáme vlastní software. Součástí programového vybavení je kontrola správnosti PSČ a upozornění na duplicitní adresy.

Dále nabízíme použití 5.pádu. Zvládáme též programové obohacení adresních dat o oslovení klientů (pan, paní, vážený zákazník…).

Data od zákazníků mohou být předána ve všech obvyklých formátech (DBF, XLS, TXT, CSV, MS SQL databáze …).

Nabízíme též zpracování DirectMarketingové kampaně směrované na firemní klientelu s použitím vlastní databáze.

K přenosu dat je možno použít náš FTP server, přístupové údaje Vám sdělíme na požádání mailem nebo telefonicky či SMS.



Direct mailing, newsletter

Zajišťujeme hromadné rozesílání e-mailů Vašim zákazníkům. Od rozesílání jednoduchých textových mailů až po grafické e-maily s osobním sdělením (např.: výpis bodového konta).